Leden
Ik heb een incasso gemist. Kan ik toch komen boulderen?
Met een gemiste incasso mag je gewoon komen boulderen. Je kan deze later betalen. Dat kan in de Monk app, de Monk portal of aan de balie.
Kan ik mijn lidmaatschap pauzeren?
Deze pauze kan alleen op aanvraag worden ingezet, bijvoorbeeld in het geval van en blessure of zwangerschap. Dit doe je door het formulier: lidmaatschap pauzeren in te vullen.
Het werkt als volgt. Je vult het formulier in, en voegt een schriftelijke bewijsvoering van de blessure in als bijlage. Dit kan bijvoorbeeld: een dokters/fysio verklaring zijn, een afspraak bevestiging van een specialist, een factuur van behandeling of iets dergelijks. Hierna zetten wij jouw lidmaatschap op pauze.
We hebben geen inhoudelijke medische gegevens nodig. In geval van zwangerschap is een zwangerschapsverklaring voldoende. Je verzoek is pas definitief nadat je bevestiging hebt ontvangen dat je lidmaatschap tijdelijk is stopgezet.
Waar kan ik mijn rekeningnummer veranderen?
Dit kan je zelf doen in de Monk portal.
Mijn kind heeft een lidmaatschap bij jullie, hoe werkt dit?
Je kan het account van je kind beheren. Dit kan via de portal. Ben je al lid? Dan kan je de accounts zelf koppelen. Ben je geen lid? Maak dan een account en koppel ze.
Hebben jullie beide al een account, maar zijn ze niet gekoppeld? Mail dan naar admin@monk.nl.
Ik ben vergeten mijn lidmaatschap op te zeggen. Kan dit met terugwerkende kracht?
Helaas. De opzegtermijn is een maand. Het is belangrijk dat je er zelf tijdig aan denkt. Je kan je lidmaatschap opzeggen in de Monk portal.
Kan mijn betaaldatum veranderen?
We incasseren elke maand rond de 5e. Deze datum kunnen we niet veranderen. Mocht je een incasso gemist hebben dan kun je later betalen. Dat kan in de Monk app, de Monk portal of aan de balie.
Op welke datum wordt het maandbedrag van mijn lidmaatschap afgeschreven?
We incasseren elke maand rond de 5e. Je betaalt dan voor de kalendermaand waarin de betaling wordt gedaan. Deze datum kunnen we niet veranderen. Mocht je een incasso missen, dan kun je later betalen. Dat kan in de Monk app, de Monk portal of aan de balie.
Ik ben mijn strippenkaart kwijtgeraakt. Wat nu?
Strippenkaarten zijn nu digitaal in de Monk app. Heb je nog een fysieke kaart en ben je die kwijt? Vervelend. Helaas kunnen wij de strippenkaart niet vergoeden. Bel ons, misschien hebben we hem gevonden. Tip: Zet je naam op de kaart.
Hebben jullie familielidmaatschappen?
Kinderen uit hetzelfde gezin krijgen korting. Wij zien niet automatisch wie familie van elkaar is. De korting moet je dus zelf aanvragen, dat kan hier.
Zit ik vast aan mijn lidmaatschap?
Je zit niet vast aan je lidmaatschap. De opzegtermijn is een maand. Pauzeer je je lidmaatschap na opzegging, dan verschuift je einddatum naar de einddatum van de pauzering. De standaard periode voor pauzering 3 maanden.
Ik heb een lidmaatschap afgesloten, maar zie geen QR code.
Sluit de app af en start deze opnieuw op, dan wordt je lidmaatschap zichtbaar. Zie je nog steeds geen QR-code? Stuur een mail naar admin@monk.nl.
Ik ben een maand niet geweest, kan ik mijn geld terugkrijgen.
Nee, we geven geen refund.