Boulderen tijdens de coronacrisis

De huidige maatregelen check je op onze coronapagina

Lees hoe het zit

Amsterdam

Boulderen-amsterdam-monk

Monk Amsterdam
weekdagen: 09/24u
weekend: 09:00 – 23:30

  

Binnen boulderen

Zo werkt het reserveren. We gebruiken Toplogger, de app die je kent vanuit de hal, waar alle boulders in staan. Als je al een account hebt, kun je bij ‘reserveringen’ supersnel een tijdslot kiezen.

RESERVEER NU

Geen Toplogger account? Download de gratis app op je telefoon of ga naar toplogger.nl in je browser, maak een account aan en kies jouw Monk locatie.

Reserveren kan tot tien dagen vooruit en voor vijf personen tegelijk. Vergeet niet om je reservering te annuleren als je toch niet komt. Maak je iemand anders weer blij mee.

Goed om verder nog te weten: was je handen voor en na het boulderen en hou altijd 1.5m afstand. Neem slippers mee; je mag niet op je klimschoenen naar de wc.

#monkamsterdam

#monktogo Sluit je bouldersessie af met iets lekkers voor onderweg naar huis. Iedere dag maakt onze barcrew hun favoriete gebakje klaar. Je kunt ook kiezen voor koffie, thee of iets fris te drinken. We hebben togo bekertjes, maar we kunnen ook je bidon vullen.

Café dicht. Even geen tosti van te voren of biertje achteraf. Je kunt ook niet blijven kijken naar klimmers in de hal, of wachten tot de jeugdtraining is afgelopen. Dat is jammer. Gelukkig kunnen we wel trainen.

Meer capaciteit! Vanaf woensdag 2/12 zijn de doordeweekse tijdsloten na vier uur ’s middags strakker gepland. Ze gaan van twee, naar anderhalf uur. Zo komt er op het drukste moment van de dag een heel tijdslot bij.

Klimschoenen zijn gewoon te huur, Kleedkamers en douches zijn gesloten. Reserveren voor een bezoek aan onze winkel is niet nodig. 


  • alleen pin/creditcard

Blog.

Supersnel fit na een tijd zonder Monk
Supersnel fit na een tijd zonder Monk
by Tim Speijer

In deze blog vertelt fysiotherapeut Tim wat je moet doen om blessurevrij te kunnen projecten nadat je een tijdje niet geboulderd hebt.

Tips voor de beste core-workout
Tips voor de beste core-workout
by

In dit artikel lees je over de vier basisbewegingen die in iedere core workout moeten zitten. Hiermee train je vooral algemene buikspierkracht. Dat heb je nodig om je plateau te doorbreken. In deze blog lees je hoe je een goede buikspier workout maakt.

Zo werkt een goede warming-up
Zo werkt een goede warming-up
by

Het is bij alle fysieke inspanning, zoals bijvoorbeeld een bouldersessie, belangrijk dat je jezelf eerst goed opwarmt. In deze blog vertelt Elko hoe je dat doet.