Veelgestelde vragen

Leden

Ik heb een incasso gemist. Kan ik toch komen boulderen?

Met een gemiste incasso mag je gewoon komen boulderen. Je krijgt een betaalverzoek per E-mail en je kunt via bankopdracht of aan de kassa betalen. Hier heb je een maand de tijd voor. Daarna zetten we je lidmaatschap stop en mag je weer boulderen als de gemiste incasso voldaan is.

Kan ik mijn lidmaatschap pauzeren?

In geval van een blessure of zwangerschap is het mogelijk om je lidmaatschap tijdelijk stop te zetten. Dit doe je door het formulier: lidmaatschap pauzeren in te vullen. Met ingang vanaf de volgende maand staat je lidmaatschap op pauze.

Het werkt als volgt. Je vult het formulier in, en voegt een schriftelijke bewijsvoering van de blessure in als bijlage. Dit kan bijvoorbeeld: een dokters/fysio verklaring zijn, een afspraak bevestiging van een specialist, een factuur van behandeling of iets dergelijks.

We hebben geen inhoudelijke medische gegevens nodig. In geval van zwangerschap is een zwangerschapsverklaring voldoende. Je verzoek is pas definitief nadat je bevestiging hebt ontvangen dat je lidmaatschap tijdelijk is stopgezet. 

Waar kan ik mijn rekeningnummer veranderen?

Het wijzigen van je betaalgegevens kan het beste per mail. Stuur je wijzigingen op naar onze administratie.

Ik ben vergeten mijn lidmaatschap op te zeggen. Kan dit met terugwerkende kracht?

Helaas. Er geldt een opzegtermijn van dertig dagen. Het is belangrijk dat je er zelf tijdig aan denkt. Je kunt wel een datum in de toekomst kiezen. In het formulier: lidmaatschap opzeggen kies je voor: ‘op een zelf aan te geven datum beëindigen’ daar vul je de gewenste einddatum in. Je lidmaatschap loopt door tot de zelf gekozen datum.

Kan mijn betaaldatum veranderen?

We incasseren elke maand rond de 15e. Deze datum kunnen we niet veranderen. Mocht je een incasso gemist hebben dan kun je later betalen. Je krijgt een betaalverzoek per E-mail en je kunt via bankopdracht of aan de kassa betalen.

 

Op welke datum wordt het maandbedrag van mijn lidmaatschap afgeschreven?

We incasseren elke maand rond de 15e. Je betaalt dan voor de kalendermaand waarin de betaling wordt gedaan. Deze datum kunnen we niet veranderen. Mocht je een incasso missen, dan kun je later betalen. Je krijgt dan een betaalverzoek per E-mail en je kunt via bankopdracht of aan de kassa in de hal betalen.

Ik ben mijn strippenkaart kwijtgeraakt. Wat nu?

Vervelend. Helaas kunnen wij de strippenkaart niet vergoeden. Bel ons, misschien hebben we hem gevonden. Tip: Zet je naam op de kaart.

Pro tip: Je kunt ook lid worden, met een keer per week boulderen haal je het er al uit.

Hebben jullie familielidmaatschappen?

Kinderen uit hetzelfde gezin krijgen korting. Wij zien niet automatisch wie familie van elkaar is. De korting moet je dus zelf aanvragen, stuur een mailtje naar onze administratie.

 

Kan ik binnen drie maanden opzeggen?

Nee. De minimale duur van je lidmaatschap is de maand van afsluiten plus drie maanden. Wil je veel boulderen voor een korte periode? We hebben ook een maandkaart of een kaart voor drie maanden. Het maandbedrag is dan relatief iets hoger, maar het voordeel is dat je niet vast zit aan een lidmaatschap.